Szkoła Podstawowa nr 51 informuje, że w r. szk. 2022/2023 stołówka szkolna rozpoczyna działalność od 5 września 2022 r.
Cena obiadu od 1 października 2022 r. – 7 zł.
Zasady korzystania ze stołówki szkolnej
Proces zakupu, wydawania i rozliczania posiłków przebiega z wykorzystaniem systemu elektronicznego – aplikacja „Jem w szkole”.
Do wydania posiłku upoważnia brelok z jednostkowym numerem, którym identyfikuje się osobę uprawnioną przy odbiorze posiłku.
Brelok kupuje się jednorazowo u Intendenta, wypełniając przy jego zakupie kartę zgłoszenia korzystania ze stołówki, w której podaje się dane osobowe oraz własny e-mail w celu uzyskania dostępu do aplikacji „Jem w szkole”.
Przy zakupie breloka osoba upoważniona otrzymuje login i hasło do ww. aplikacji.
Brelok użytkowany jest przez cały okres korzystania z posiłków w stołówce szkolnej. Obowiązkiem jego posiadacza jest odpowiednie zabezpieczenie go przed utratą
i zniszczeniem.
Utratę lub zniszczenie breloka należy bezzwłocznie zgłosić Intendentowi, aby zapobiec wydania posiłku osobie nieuprawnionej.
W przypadku utraty lub zniszczenia breloka, Intendent po zidentyfikowaniu osoby uprawnionej, zezwala na wydanie jej posiłku wyłącznie w dniu zdarzenia. W celu dalszego korzystania z wykupionych posiłków należy zakupić nowy brelok.
Zamówień i opłat za posiłki dokonuje się w miesiącu poprzedzającym lub do 5. dnia miesiąca, w którym wydawane są posiłki. Po tym terminie zakup obiadów jest możliwy wyłącznie z tygodniowym wyprzedzeniem, liczonym od dnia zakupu.
Poprzez aplikację „Jem w szkole” dokonuje się zamówienia posiłków, opłaca się ich koszt, zgłasza nieobecności w danym dniu na posiłku oraz składa rezygnację z korzystania ze stołówki szkolnej. Adres strony do zalogowania: https://app.jemwszkole.pl/.
Odpisu za niewykorzystane posiłki w danym miesiącu dokonuje się w następnym miesiącu rozliczeniowym.
W przypadku nieobecności osób uprawnionych do korzystania z posiłku w stołówce szkolnej przysługuje częściowy zwrot opłaty miesięcznej wyliczonej proporcjonalnie
do liczby dni nieobecności, pod warunkiem co najmniej jednodniowego (do godz. 1300) zgłoszenia nieobecności w aplikacji „Jem w szkole”.
Dzień zgłoszenia nie jest liczony do odpisu za niewykorzystany posiłek.
Rezygnacji z korzystania z posiłków dokonuje się poprzez ww. aplikację do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym następuje rezygnacja z korzystania
z posiłków.
W przypadku planowanej w szkole wycieczki, wyjścia do kina, zawodów – wychowawca oddziału, trener lub inny nauczyciel mają obowiązek ustalić dzień wcześniej
z Intendentem szkoły godzinę spożywania posiłku (obiadu).
Nieuzasadniona i niezgłoszona nieobecność na posiłku nie stanowi podstawy do zwrotu kosztów za niewykorzystany posiłek.
Szczegółowe zasady korzystania ze stołówki szkolnej reguluje odrębny dokument – „Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej”.
W przypadku problemów technicznych z obsługą aplikacji „Jem w szkole” należy skontaktować się ze Szkołą.