Laboratoria przyszłości

    • SALA MUZYCZNA
      • SALA MUZYCZNA

      • 19.11.2025 22:34
      • W roku szkolnym 2025/26 w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” w pracowni muzycznej kolejny rok korzystamy ze sprzętu nagłaśniającego oraz zestawu mikrofonów bezprzewodowych.
         
      • Sprzęt znakomicie sprawdza się podczas prowadzonych lekcji muzyki, na których korzysta się z niego z niego w trakcie zajęć wokalnych oraz solowych prezentacji.
        Nagłośnienie stało się doskonałym narzędziem podczas prób zespołu wokalnego i chóru, które odbywają się co wtorek w sali 228. Uczniowie mogą sprawdzić swoje umiejętności wokalne i kształtować zdolności muzyczne.
         Systematycznie na stronie internetowej szkoły i w mediach społecznościowych pojawiały się zdjęcia z prowadzonych zajęć.
         Korzystanie z nowoczesnego wyposażenia motywuje uczniów do działania i rozbudza ich ciekawość. Z zaangażowaniem uczestniczą w uroczystościach szkolnych, imprezach środowiskowych oraz konkursach wokalnych.
        Dzięki wyposażeniu z projektu, zajęcia są prowadzone w sposób ciekawy, angażujący uczniów oraz sprzyjający odkrywaniu ich talentów i rozwijaniu zainteresowań.
        Na lekcjach z zaangażowaniem korzystamy z mikrofonów, dzięki czemu uczniowie w sposób profesjonalny mogą przygotowywać się do uroczystości szkolnych takich jak:
        - Święto Niepodległości;
        - Dzień Otwarty Szkoły;
        - uroczystość z okazji Świąt Bożego Narodzenia- szkolne kolędowanie;
        - Festyn rodzinny;
        - Przygotowanie do Konkursu Piosenki Żeglarskiej;
        - zakończenie roku szkolnego - pożegnanie klas ósmych.
        Dzieci dzięki nowoczesnemu sprzętowi zdobywają nowe kompetencje oraz umiejętności, angażują się w promowanie szkoły poprzez wyjścia do innych placówek np. przedszkoli z nowym programem artystyczno- wokalnym.
        Uczennice zespołu wokalnego dzięki profesjonalnym próbom chętnie biorą udział w konkursach muzycznych jako grupa wokalna oraz solo.

        Opracowała Agnieszka Chodorowska


                  

         

      • Wróć do listy artykułów